Tuesday, December 7, 2010

TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN

Salam sayang buat semua KAB..

Kak Imang ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli KAB yang sudi sama-sama meraikan pengantin pada 4 Disember yang lalu... Terima kasih abang Ndol dan keluarga, Intan dan keluarga , mak, Hj Zawal dan keluarga serta ibu mentua dan mak Ngah yang telah menjenguk kami di Kundang Ulu...


[Mukmin, Intan dan abang Ndol sedang mengambil juadah untuk menjamu selera]

4 comments:

DZB165 said...

SALAM RAHIM DAN IMANG.

RASA JEALOUS TATAP WAJAH2 CERIA DANBAHAGIA BERSMA MAJLIS DI KUNDANG ULU.NAMUN,SATU BADAN INI TIDAK BOLEH BERADA DI DUA LOKASI YG BERBEDA PADA MASA YANG SAMA.ILMU TU TAK HABIS BELAJAR LAGI.

NAMUN TERIMALAH TANDA INGATAN DAN DOA KAMI AGAR KALIAN SEKELUARGA BERJAYA MELAKSANAKAN TUGAS TERSEBUT DENGAN LANCAR DAN JAYA DISERTAI KEREDHAAN ALLAH DAN DILIMPAHI PERLINDUNGAN DARI SEGALA MUSIBAH DAN BENCANA.

JELAS SATU EXPOSURE PENGALAMAN YANG MENAREK.

SALAM KASIH SAYANG PAMAN SEKELUARGA DI SHAH ALAM.

mubin said...

Salan Abg Rahim & Kak Imang, sbg wakil KAB ke Kundang tempohari, rakaman t/kasih atas layanan yg tidak berbelag bagi walaupun pd masa tsb makan beradab sdg berlansung & tetamu lain berduyun sampai.

Utk makluman YDP & warga KAB, majlis ini berjln begitu lancar dan menarik susunaturnya hasil garapan kekandaku suami isteri (training utk majlis seterusnya ka tu...).

Sajian yg sungguh sedap sehingga menambah (thanduk... tak malunya aku) namun ada yg x kene diperut sehingga sakit perut hari berikut.

Apapun, kami enjoy....

anim kasim said...

walaupun x dapat naik bas,alhamdulillah sampai jua kami ksana..
makanan n layanan tuan rumah sungguh memuaskan...trima kasih byk2

Hj.Zawalajam Hj.Mashod said...

Salam,jutaan terima kasih diucapkan kepada tuan dan puan rumah seisi keluarga.maaf terlewat,masalah teknikal..namun sampai juga..terima kasih juga kepada abg intan yang menghantar kordinat gps..tepat.terima kasih juga kak hanim,hantar maklumat guna bb (sebab kat area tu line tak kuat).enjoy!