Sunday, December 12, 2010

kekasih awal dan akhir...

(SELAMAT PENGANTIN BARU...)
(SELAMAT PENGANTIN.....LAMA)

(pasangan 1 : Abg Hamid dan kak Mimi)
idea untuk mengambil gambar ini lahir dengan secara tiba-tiba sahaja,tanpa dirancang,maka dengan itu saya publishkan dahulu ye..cerita walimatul urus awok dan syed yang sepatutnya keluar hari ini,saya KIV dulu...kepada semua yang terlibat,secara peribadi saya ucapkan jutaan terima kasih di atas kerjasama yang diberikan dan pohon kemaafan andaikata terdapat salah dan silap,maaf juga kepada pasangan lain,kebanyakannya dah balik awal..,yang seronoknya,G1 pun turut serta...Insya Allah satu ketika nanti saya akan publishkan juga gambar kalian..tapi kena ingat,spontan yer..dan jangan marah kalau saya minta anda dan pasangan gambar bersama..kita boleh gelak tawa pada masa ini..namun gelak tawa kita ini akan menjadi sebuah KENANGAN TERINDAH dimasa akan datang ...ada beberapa keping foto sempat saya ambil..pelbagai aksi..penat lelah rewang HILANG terus,bila lihat gelagat masing-masing..sesi cabar-mencabar pun turut ada..ada yang minta dipertandingakan..hehehe,terpulanglah...akhir kata,terima kasih dan pohon maaf sekali lagi dari saya,sesungguhnya ALLAH MENGILHAMKAN SUKMA KEFASIKAN DAN KETAKWAAN,BERUNTUNG BAGI YANG MENSUCIKANNYA MERUGI BAGI YANG MENGOTORINYA..wassalamm

(pasangan 2: Hj Mubin dan Hjh Hanim)

(pasangan 3: Hj.Zawal dan fidah)

(pasangan 4: Abg Achon dan kak Salasiah)
(pasangan 5: Abg.Ndol dan Kak Ton)
(pasangan 6:Abg Mie dan Kak Ayang)
(pasangan 7: Abg.Rahim dan Kak Imang)

No comments: