Sunday, December 5, 2010

ngeteh di semerah..

(foto terkini Embah...)

(emak bersama Mak Long)
(bersama makcik Umi)

5 disember 2010,saya sekeluarga berkesempatan "ngeteh"di warung paman Din di Semerah..plan nak pergi bersama biras,memang selalu serta kebiasaannya saya dan biras akan sarapan di situ.kena awal..sebab RAMAI orang menanti roti canai yang popular disekitar Semerah serta Sungai Nibong..tu belum lagi dengan lontongnya..perhh...
(ni dia ROTI CANAI paling bestttt)
Tapi..kali ni, emak..Katanya nak jumpa sanak-saudara di sana..apa lagi,saya pun bawalah..kehadiran kami disambut gembira oleh keluarga di sana..paman-paman semuanya hadir..meriah sungguh..dikesempatan ini saya secara peribadi merakamkan jutaan terima kasih di atas layanan yang diberikan kepada saya sekeluarga,semoga ikatan kekeluargaan ini akan berkekalan,Insya Allah..keluarga di sana juga menyampaikan SALAM buat seluruh warga AB..
(paman Din bersama moto kesayangannya..buat sendiri tu)
(kenangan terindah,bersama makcik Umi,Paman Fadzil,Anak paman Fadzil serta Paman Din)

No comments: