Wednesday, July 22, 2009

Alhamdulillah & tesekkur (terima kasih) :) PART 1

Alhamdulillah. Majlis pernikahan dan resepsi Fariza Ariffah & Bilal Ilhan telah dilangsungkan tanggal 17th July & 19th July. Saya secara peribadi ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah terlibat secara langsung/tidak langsung dalam menjayakan majlis yang bermakna buat keluarga kami. Kami sekeluarga cukup terharu dengan komitmen yang telah diberikan oleh semua warga Al-Bajuri. Hanya Allah yang dapat membalas jasa & budi baik ahli keluarga sekalian.... Sentuhan Abop sungguh kreatif dan kami amat berbangga dengan presentation beliau.
Kedua-dua mempelai amat berseri pada hari bersejarah mereka. Semoga bahagia selalu & berkekalan. Insya Allah.

Amin amin... terima kasih semua ! Suatu kenangan yang teramat indah..



Kak Yam - the master mind. We salute you !


"Pramusaji' kita sedang menjalankan tugas. Well done !
To Uji & Abang Intan,Kak Tayak - thank you. A job well done. Saya rasa abah saya amat puas hati dengan segala kerjasama & komitmen yang telah dicurahkan.
Kami ingin memohon maaf sekiranya terdapat apa-apa ke'tidak puas hati'an sepanjang berjalannya majlis. Sekiranya ada nama yang tidak disebut, kami juga ingin meminta maaf. Anda di hati kami.
Sesungguhnya semua yang baik daripada Allah s.w.t, yang buruk adalah daripada kami sendiri. Walaubagaimanapun, kami sekeluarga merasakan it was a very 'well-organized' event & it definitely was a success.. Alhamdulillah.





4 comments:

RAIA said...

Selagi rasa KEKITAAN itu ada semuanya menjadi ikhlas. Keikhlasan membawa keberkatan.
Semoga jiwa kekeluargaan yang dipupuk oleh arwah Mbah dan G1 ini akan berterusan dan menjadi inspirasi kepada setiap Al-Bajurian.
-BAHAGIA KAMI ALBAJURI-

Alfatihah kepada ahli keluarga kita yang telah tiada.

Anonymous said...

i'm proud to be Al-Bajurian...tq to abah n mak yg melahirkan aku dlm keluarga ini...alhamdulillah..

oneng said...

Farah, majlis ini menjadi kenangan yg indah kpd kami juga sbb diberi peluang utk menyumbang sesuatu kpd paman yg telah terlalu byk berjasa kpd setiap Albajurian. Alhamdulillah semua berjalan dgn baik n if u consider it a success it makes it all the more meaningful to us.

Anonymous said...

yer betoi tu.... saya putar bang alim........