Sunday, January 16, 2011

Alhamdulillah..on line

Alhamdulillah..hari ni saya berkesempatan untuk mendaftarkan broadband untuk kegunaan rumah amal asnaf,dan payment bulanan 1 tahun juga telah saya lakukan,hasil dari sumbangan yang dimasukkan ke dalam akaun saya oleh warga KAB serta rakan-rakan saya.Kenapa saya berbuat demikian?Ini kerana,zaman sekarang pembelajaran serta pelajaran anak-anak melibatkan dunia IT.Hampir setiap minggu,boleh dikatakan,anak-anak ini akan ke pekan/cybercafe untuk mendapatkan info dari Internet.Bagi membantu mereka,maka saya mengambil keputusan untuk adakan broadband ini.Segala maklumat dihujung jari.Insya Allah..mudah-mudahan mereka semua dapat gunakan untuk kebaikan..Terima kasih semua dermawan.
Sent by Hj Zawal from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

DZB165 said...

Hj Zawal,
Kami bangga.Semoga Allah terus limpahkan
taufik dan hidayahnya pada anda sekeluarga.YDP