Monday, May 24, 2010

TERIMA KASIH DAUN KELADI..

BAGI PIHAK YDP SEKELUARGA KAMI INGIN MENGUCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG HADIR PADA MAJLIS KAMI TEMPOH HARI. ALHAMDULILLAH MAJLIS BERJALAN DENGAN LANCAR DAN KAMI MENGHARGAI KEHADIRAN SEMUA. POHON MAAF SEKIRANYA TERDAPAT SEBARANG CACAT-CELA SEMASA BERLANGSUNGNYA MAJLIS. WASALAM.

2 comments:

Has_mimi said...

SALAM,

warga jln berlian : sorry xdpt dtg. cikgu outstation.

warga AB : all this while kita gunakn khidmat epong, xperasan betapa 'classic'nya value kelapa tu. bile dah msuk blog...WOW!!!

epong : gmbar dlm ni boleh promote utk site income maaa...

Anonymous said...

Salam warga AB.Nak refer pd kelapa Epong yg classics tu.
1.Terima kasih pda Epong atas sumbangan tu,namun ia lambat sampai,majlis dah berjalan.
2.Kita semua memang ada banyak bakat,kebolehan dan peluang untuk di komercialkan.Namun kita gagal gunakan bakat dan ambil peluang itu,samada tak tahu ia bernilai komersial atau tak tahu ada peluang atau kita pandang remeh soal2 yang berkaitan dengannya,renongkanlah.
3.Kita juga selalu tidak pandang berat dan ambil iktibar dari apa yang berlaku disekeliling kita.Contohnya,ada peluang utk pamerkan bakat atau kebolehan kita dlm majlis mesyuarat keluarga,kita tak ambil peluang dan tak mahu datang meluangkan masa.Atau pun kita banyak terlepas peluang utk bersembang,bertukar idea bersama warga yg lain,tapi kita datang lambat.Kita patut berfikir seriuos dan berusaha utk upgrade dan buka minda kita.
4.Kita patut juga berfikir dan bertindak utk brainstorming/berbincang sesama kita bagi menggilap berbagai bakat dan kebolehan yg kita ada untuk kemajuan diri dan keluarga.Tak jemu ke duduk ditakuk lama dan tak maju kehadapan?
Sekian dulu leteran YDP buat kali ini.Salam semua.