Saturday, May 22, 2010

22 Mei..2 acara berbeza namun 1 pengertian

(Happy Birthday YDP)

Salam warga AB..sebentar tadi alhamdulillah kita sama-sama telah memenuhi undangan dari keluarga YDP.Bagi pihak seluruh ahli keluarga AB,kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas undangan ini.
22 Mei 2010,YDP telah menganjurkan 2 acara yang begitu bermakna sekali,walaupun 2 acara,saya rasa bagi pihak YDP serta keluarga,inilah 1 acara yang penuh dengan pengertian,acara "cukur jambul"cucu YDP serta yang paling istimewa sekali,menyambut hari kelahiran yang.........(still muda lagi) YDP.Kemaafan dipohon kerana agak terlewat sedikit dan TIDAK dapat buat liputan sempena majlis cukur jambul itu tadi,ini kerana saya serta keluarga telah tersangkut di Klang hampir 1 jam..jadi saya sampai ke kediaman YDP pun agak lewat,acara pada hari ini turut dihadiri oleh Ybhg Tan Sri Mohd B. Muhammad Taib serta Puan Seri.
Hidangan makan tengahari telah disediakan oleh Sarah Restaurant & Catering,Kampung Olak Lempit..memang best lauk-pauknya..tetapi yang menhadi tumpuan utama tentulah KamBinG..perhhh
(Pengerusi G2 sedang membincangkan sesuatu perkara yang MUSTAHAK dan perlu tindakan segera dengan Bendahari,berkemungkinan tahun ni AJK ada BONUS)
(menung jauh nampak Ijan)
(YDP sedang sibuk melayan para tetamu yang hadir)
(perbincangan sulit..antara isunya,hadiah utama bagi "warkah untuk YDP"..tv)
(ibu MitHali)

2 comments:

RAIA said...

1.wah sepantas KLIA express
2.chiss...sampai jugak hajat ko nak kenekan aku..
3.hmmm... aku suka teknik fotografi ko..menampakkan aku macam lepas habis pantang...(ada kecik sket saiznya)...hahahha

terima kasih atas undangan ydp sekeluarga. maaf sampai lewat, saya xberani drive laju2 kalau bawak mak, lelagi di hari hujan.
-kambing itu memang meriah...tetapi jika lebih lama sedikit dimasak mungkin lebih nikmatnya. ramai sangat peminat hingga xsempat nak memwelldonekannya.

-saya syorkan teruskan menambah cucu lelaki, dapat kami makan kambing 2 ekor lagi.

pagi2 nyaei menjerang santan ,
datang si ajis bubuh garam sebalang,
xkisahla kalau org kata asek jumpa dan makan,
janji kita semua ghuyup dan saling menyayang.

sekian. wassalam.

sang rajuna said...

harap tidak terlewat utk ,mengucapkan ucapak tahniah dan setinggi-tinggi kesyukuran buat YDP ,Bilal and mrs.
majlis begitu meriah dan dan lacar.menu yg enak dan lazat.tpi saya mohon maaf from YDP and family tidak dapat bersama bcoz break communication.my broadband problem tak funtion.ari ini baru ok.bila buka blog baru je dpt news and invitation 9.30 pm 24/5/10.and no body remain me about it.harap dimasa akan datang pls sms me to this no 0172810504 insyallah this no will fast respon .itupun klau sudi nak menjemput kami sekeluarga yg lama tak bersama funtion al bajuri.once again thousand apologize and tq.