Tuesday, March 10, 2009

TERIMA KASIH


10 comments:

Anonymous said...

p/s :gambar ehsan camera kak farah.

~aya~

♥Syamelia♥ said...

its our pleasure...

wah! skrg da semakin maju posting nko...
cayalah!!!

mwahhhhsssx

RAIA said...

hihihi..pokok pangkal ada masa, rajin n x give up... boleh je post walau ya ado... tq.

Anonymous said...

wei ya...pej tnh x org kol ker? rajin tul ko meng up lod...ajor aku bole? aku ni buter it sket. huhuhu. apsal ko lg lawo dr kakak ipor ko dln gmbr ni...sape yg kawen sebenornyer nih?

RAIA said...

Ah Seng,
aku cucuk susuk 12 jam aritu..kakak ipo x pake susuk pun da lawo..kalau x lawo xkan abang aku gilo...huhuhu...

♥Syamelia♥ said...

wah! meriah comment dlm posting nko nih...
siap berdebat lg... inilah yg aku mahukan...
wkakakkakaka....

ala... korg kn semua mmg chantekkk....

"kejelitaan adalah hak setiap individu"... wah! giiituuuuuu......

btw, mana nko taw itu aseng... dia x bg nama pun...

Anonymous said...

kalo da sedara dari gaya bahasa pon aku taww...

p/s: yang chanteque tu tentulah kucing aku..mak si moleque..!!!

~aya~

Anonymous said...

suraya..aku dah lama tak rasa seghonok time sedara kawin..time epong aritu aku rasa best sgt sbb ramai warga AB..tp tak berapa best sbb kena kelek suri 24jam..apa ntah angin dia 2-3 aritu..takmau lepas!Btw..aku seghonok sgt..n..sorry sbb tak dapat rewang even 50%..

angah..

Anonymous said...

ala..ok la tu.. datang pakai baju lelawo pun da cukup da...
terima kasih ye atas cubaan datang rewang dari hari jumaat.

btw aku yang pesan kan jangan post suri ke umah mak wo, sebab masa reramai mcm tu la tok tok nye nak nengok keletah cucu2... lelagi mak aku yang xmampu wat tour ke umah sedara mara.

TERIMA KASIH.

~raya~

♥Syamelia♥ said...

raya,
aku pong rasa best gak ms wedding epong hari itew...
sorryla aku x dpt nk sinoman dari awal... hehehheheh...

btw, mana si cantekk ek, aku x jumpa dia la hr 2...