Sunday, March 22, 2009

SESI BERAMAH MESRA..

Tarikh;- 22 Mar 2009 (Ahad)

Masa:- 3.30 petang - 6.30 petang

Tempat:- Banting Superbowl

Salam,catatan dari pihak penganjur,terima kasih kepada seluruh warga AB yang terlibat dalam menjayakan aktiviti pada petang ini.Sambutan amat menggalakkan.Ternyata objektif mengumpulkan ahli keluarga serta mengeratkan hubungan antara satu sama lain TERCAPAI,ni baru latihan...Beberapa aksi sempat dirakamkan..antaranya,

Kelihatan anak-anak Pengerusi G2 sedang berkumpul dihadapan monitor,menjampi agar ayahnya menang pada petang ini..he!he!

Aduh!peningnya kepala..macamana nak dapat high score ni...nasib baik mantan juara tak sampai lagi..

Para kaum ibu sedang memberikan sokongan moral kepada suami dan anak-anak mereka..kecuali yang baju merah kat hujung tu...

Berpeluh ke Abg. Mie..cool...tak lari banyak score tu...

Laa..orang suruh lontar bola..bukan lontar anak...sabar Puan Suhaila...

Apa macam..handsome tak?Untuk berkenalan hubungilah saya....love u lah

Lontaran paling bermakna..banyak XXXX wooo..Pengerusi G2..

Lambat lagi turn aku..baik aku layan benda lain pulak..

APA PUN KITA JUMPA LAGI PADA 28hb MAC 2009 INI..

2 comments:

RAIA said...

Mas Uji,
Kapan sih aku digolongan kaum ibuk2... Waduh!!!

mubin said...

nasib baik tunjuk gambo aku masa strike....