Sunday, July 3, 2011

Sekitar Mesyuarat Jawatankuasa Kem

Syukur ke hadrat Ilahi,mesyuarat jawatankuasa kem telah selamat diadakan dengan penuh jayanya.terima kasih kepada tuan rumah,hajjah aminah dan encik zahirudi yang telah membenarkan pihak jawatankuasa mengadakan mesyuarat.
Mesyuarat kali ini khusus membincangkan program sepanjang 2 hari serta beberapa perkara yang perlu mendapatkan persetujuan jawatankuasa.
Mesyuarat pada malam ini amat berbesar hati dengan kehadiran Penasihat merangkap Yang Di-Pertua KAB.
Terima kasih juga diucapkan kepada hj.mubin dan hjh hanim yang telah menyediakan jamuan makan,terima kasih juga diucapkan kepada seluruh jawatankuasa yang hadir pada malam ini.

Hj.Zawalajam Hj.Mashod
h/p:010-2318581 & 010-2762126

2 comments:

mubin said...

alhamdulillah,terima kasih juga kpd hj.zawal yg susah payah membawa teh panas"kaw" secerek (air teh buatan mak ngah mmg ummpphh)juga cistat dr eilla....terima kasih byk2.

Hj.Zawalajam Hj.Mashod said...

alhamdulillah,
terima kasih juga buat hj mubin serta hjh hanim di atas kesudian memberi keizinan untuk ajk bermesyuarat dan penghargaan kepada adood dan wak minah kerana beri izin kepada kami bermesyuarat dirumah baru,Penghargaan jua kepada YDP,terima kasih segalanya,ayuh semua,kita mulakan tugas serta amanah yang diberikan.ubin serta hjh hanim di atas kesudian memberi keizinan untuk ajk bermesyuarat dan penghargaan kepada adood dan wak minah kerana beri izin kepada kami bermesyuarat dirumah baru,Penghargaan jua kepada YDP,terima kasih segalanya,ayuh semua,kita mulakan tugas serta amanah yang diberikan.