Saturday, June 18, 2011

Perjalananku..khas untuk mu

syukur alhamdulillah,bermula 17 jun 2011,sebahagin daripada ahlijawatankuasa kem 1 harapan 1 keluarga telah mula menerima baju rasmi.bermula dengan fasa 1,kediaman cikgu motivasi kab,cikgu Hamid telah menerimanya,seterusnya cik bendahari,Cik Suraya dan Puan Suhaila bersama En.Bakar.Tidak ketinggalan En Amirul Azmi juga turut menerima baju T ini sebgai simbol "watikah"perlantikkan jawatankuasa.
18 jun 2011,operasi penyerahan baju diteruskan lagi,En.Malik,merupakan ajk pertama yang menerima baju T pada hari ini,seterusnya,perjalanan diteruskan ke Klang Gate,kediaman rasmi Hj.Mubin dan Hjh Hanim,terima kasih diatas layanan serta sarapan yang telah disediakan.Setelah upacara penyerahan di Klang Gate,destinasi seterusnya ke Shah Alam,kediaman rasmi Ybhg Dato'Ydp.Sepatutnya,akan berjumpa selepas waktu Zohor,tapi bila memikirkan banyak lagi destinasi,maka perubahan jadual terpaksa dilakukan,pohon maaf YDP.Disini juga,saya ada memaklumkan tentang perjalanan kem serta pindaan tarikh,berkemungkinan besar,kem akan dipinda ke 9 dan 10 julai 2011.
Setelah ke  Shah Alam,perjalanan diteruskan ke Bagan Lalang,untuk menyerahkan baju T iini kepada Timbalan Pengerusi G2 KAB.
Alhamdulillah,fasa 1 dan 2,telah selamat dilaksanakan.Maaf sekiranya terdapat kekurangan serta maaf sekiranya kehadiran saya sedikit sebanyak mengganggu tugasan harian warga KAB,namun,prinsip saya,selaku penyelaras,saya kena pastikan bahawa saya sendiri yang akan menyampaikan baju tersebut ke tangan tuan empunya baju,disamping berkunjung mengeratkan hubungan silturahim,bukan nama yang saya cari,tapi kepuasan yang saya cari,dikesempatan ini,saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada Dato'YDP diatas kesudian menaja baju dan topi untuk kegunaan peserta dan jawatakuasa.   

Hj.Zawalajam Hj.Mashod
h/p:010-2318581 & 010-2762126

1 comment:

sang rajuna said...

tq n alhamdllh T shirt dah diterima n cantik.sory tadi tak sempat jumpa.TAHNIAH.