Saturday, November 20, 2010

KAB bersidang lagi...

20 Nov 2010-KAB bersidang lagi,kali ini bertempat di kediaman Cikgu Hamid dan Puan Mimi,tumpuan diberikan mengenai isu-isu yang berkaitan sambutan Hari Keluarga AB yang dijadualkan akan diadakan pada 25 Disember nanti..tidak ketinggalan juga perbincangan mengenai Periwiro II..
Untuk sambutan Hari Keluarga,AJK pelaksana juga turut dilantik.Mesyuarat sebulat suara telah melantik Encik Shamshul Ariffin selaku pengendali sambutan berkenaan..
Pada sebelah pagi,majilis Khatam Al-Quran telah diadakan..
Kepada AJK yang telah dilantik..TAHNIAH..dan SELAMAT MENJALANKAN TUGAS!
Kepada Tuan rumah seisi keluarga,terima kasih...

6 comments:

achon said...

Salam. Terima kasih kerana beri kepercayaan kpd saya utk mengetuai dan mengendalikan sambutan Hari Keluarga AB tahun ini. Rasanya saya bukanlah calon yg terbaik kerana ramai lagi ahli-ahli KAB yg berkebolehan. Apapun saya ambil ianya sebagai suatu cabaran dan akan cuba berikan yg terbaik mungkin insya Allah. Harap dpt kerjasama dari semua....

DZB165 said...

Salam Semua Warga KAB,

Nampaknya Hari Keluarga 2010 amat dinanti2kan.Program yg dirancang hebat,bersamalah berdoa semoga kita Bahagia mencapai matlamat.Marilah rapat dan luruskan saf-saf kita.Salam YDP.

mubin said...

Salam AlBajuri,
Semoga yg dirancang menjadi kenyataan atas komitmen semua pihak.

Suraia.Ayani said...

Abang Achon..
GOGOGO...FIGHT FIGHT FIGHT...WIN WIN WIN...

EILA said...

sama-sama kita menjayakan HKAB 2010 dengan penuh komitmen dan kecintaan..
We Love Al Bajuri..

sang rajuna said...

wahai ABs yg membaca komen ini,pertama sy ingin mngucpkn tahniah dan syabas kpd yg yg hadir ke metting ke 9/2010.sy terharu dgn smgat anda tjjkn utk mnjykn HKAB 2010 dan pnrbtn periwiro 11.rata2 pd smgat yg tggi.
smgt ini msti d kekalkn.penglibatan lebih ramai ahli AB amt dialu2kn.jom jelmakn BAHAGIA KAMI AL BAJURI.