Wednesday, February 13, 2008

Azfa Hazirah Mohd Hairi




Uwekkk... uwekkk.....

"Assalamualaikum semua....

Nama saya Azfa Hazirah binti Mohd Hairi.... Saya merupakan ahli keluarga Al-Bajuri yang termuda buat masa ini....

Nama mama saya Surianim Satari.... Nama ayah saya is Mohd Hairi.....

Saya dilahirkan pada 20 November 2007 di Hospital Selayang... Pada jam 7.39 pagi... Berat saya masa tu 3.18 kg... Panjang saya lak 53 cm...

Berat saya sekarang ni adalah 5.3 kg...

Saya tinggal di Selayang... Saya suka senyum di waktu pagi...

Wak Yem kata hobi saya tido siang dan bangun malam... Betul ker? Kena la tanya Mama & Ayah saya....

Ok... itu saja untuk kali ini.... Saya nak minum susu ni... pas tu, nak sambung tido lak...."

Uwekkk... uwekkk.....

1 comment:

Anonymous said...

apa maksud nama tu. sedap didengar.