Tuesday, May 10, 2011

YAYASAN DATO ZABIR

Assalamualaikumwarahmatullah,

WARGA KAB sedia maklum,Yayasan Dato Zabir,(Yayasan DZB )yang TELAH ditubuhkan beberapa tahun yang lalu bertujuan untuk membantu mana2 warga KAB yang memerlukan bantuan kewangan bagi meringankan perbelanjaan terutama untuk pendidikan,perniagaan Dan kebajikan.Dalam tempoh tersebut,ramai warga KAB yang telah mendapat kemudahan terutamanya berbentuk pinjaman pendidikan.Kita bersama dapat menyaksikan ramai dari mereka yang mendapat kemudahan ITU TELAH berjaya Dan,berada DALAM keadaan mampu.

2.Adalah menjadi harapan Dan impian pihak YAYASAN agar tujuan murninya dapat diteruskan bagi memberi ruang Dan peluang kepada warga yang lain pula untuk mendapat kemudahan tersebut.Namun,sumber Dana. YAYASAN telah berkurangan Dan merosot oleh kerana mereka yang telah meminjam Dan mendapat ni'mat telah ENGGAN ATAU GAGAL MEMBAYAR BALIK
PINJAMAN MEREKA kepada YAYASAN..Keadaan ini amat menyedihkan Dan menyulitkan YAYASAN Dan menutup peluang warga yang lain untuk mendapat kemudahan tersebut.

3.Saya mengambil kesempatan ini untuk menggesa dan meminta mereka yang telah mendapat pinjaman Dan telah menandatangani perjanjian supaya dengan rela HATI Dan berkerjasama dapat MEMBAYAR balik pinjaman,samada SEKALI Gus atau secara ansuran bulanan dengan menghubungi Hjh Farah Adriza mengenainya.

4.Sebagai Warga yang bertanggungjawab Dan sayangkan KELUARGA ALBAJURI disamping simpati dengan ahli lain yang memerlukan bantuan,sambutlah permintaan ini dengan IKHLAS Dan segera.

5.Semoga Allah Akan terus LIMPAHKAN RAHMATNYA DAN LIMPAHKAN REZEKI YANG LUAS kepada KITA semua,Amiin.



Salam YDP.10.may.2011




Zabir Bajuri
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: