Thursday, February 3, 2011

TAHNIAH!ANDA TERPILIH


segala pujian hanya untuk Mu sahaja ya Allah.Alhamdulillah,deligasi LEDANG tempoh hari(29 Januari 2011) telah membuat keputusan serta bersetuju untuk mengadakan bengkel ilham dari YDP KAB,iaitu bengkel "TOMBO ATI"..dan secara tidak langsung,saya telah diamanahkan untuk menyelaraskan program ini,Insya Allah saya akan menggalas tanggungjawab serta amanah yang telah diberikan kepada saya.Maka,pada 30 Januari 2011,kertas kerja telah saya serahkan melalui e-mail kepada Dato'YDP serta Pengerusi G2 untuk tujuan semakan serta kelulusan.Walaubagaimanapun,bengkel ini TIDAK akan berjaya TANPA sokongan dari warga KAB yang lain.Oleh yang demikian,saya telah menyenaraikan senarai AJK perlaksana bagi tujuan tersebut.Pemilihan dilakukan oleh saya,dimana ianya terdiri dari seorang atau dua G2.
Adalah saya amat berharap agar para AJK saya ini,memberikian komitmen paling tidak 100% bagi menjayakan program ini.Kesediaan Tuan/Puan menjadi AJK ini diucapkan jutaan terima kasih..MESYUARAT KALI PERTAMA AJK INI DIJADUALKAN PADA 19/2/2011 JAM 10.00 PAGI DI VILLA DZB.Akhir kata,selamat menjalankan tugas.

بسم الله الرحمن الر حيم


BARISAN JAWATANKUASA BENGKEL TOMBO ATI 2011

PENAUNG
(Ybhg Dato'Dr.Hj.Zabir Bin Bajuri)
PENASIHAT
(Tn.Hj.FATHULMUBIN Bin Hj.SAJADI)
PENGERUSI PENGELOLA
(Tn.Hj.ZAWALAJAM Bin Hj.MASHOD)
URUSETIA dan PENDAFTARAN (LELAKI)
(En.SHAMSHUL ARIFFIN Bin Hj.MASHOOD)
URUSETIA dan PENDAFTARAN (WANITA)
(Cik SURAYA AIANI Binti Hj.JUMARI)
PA SYSTEM / PROJEKTOR
(En.AGUS SALIM Bin Hj.SAMSURI)
WHITE BOARD/BANNER
(En.SAIFUL HASBULLAH BiN Hj.JUMARI)
PENGERUSI MAJLIS / CENDERAHATI
(En.HAMID Bin MOHAMAD @ASANAR)
FOTO/VIDEO
(Pn.Hjh.NORHANIM Binti KASIM)
BACAAN DOA
(Tn.Hj.SHAIK MOHAMAD IMRAN)
PROMOSI/MAKLUMAN
(Pn.EMILIA Binti Dato'Hj.BASRI)
PERALATAN PESERTA
(En.AMIRUL AZMI Bin SUPUAN)
KESELAMATAN
(En.A.SUANDI Bin Hj.KAMAD)
MAKAN/MINUM
(SARAH CATERING & RESTAURANT)
PERALATAN IBADAH
(En.SHAHRIM Bin Hj.SATARI)

No comments: