Monday, September 27, 2010

Majlis Aidil Fitri + Mesyuarat AlBajuri 07

Salam,

Saya sekeluarga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana kesudian hadir pada majlis tersebut. Terima kasih YDP kerana meluangkan masa hadir, Hj. Zawal yg menguruskan kedatangan anak2 dr rumah asnaf, warga albajuri yg sama2 memberi layanan kpd anak2 asnaf, adik-beradik/anak2 buah yg bertungkus lumus rewang dan yg terlibat secara tidak langsung menjayakan majlis. Tanpa anda, majlis tidak akan semeriah itu. Gambar2 sila rujuk fb 'hanimkasim'.

Permohonan maaf dari kami jika ada kekurangan (terutama kelewatan 'kamveng') , terkasar bahasa dan layanan sepanjang majlis berlangsung.

Untuk makluman juga, Mesyuarat AlBajuri no 07 ditangguhkan secara rasmi ke Mesyuarat no 08 yang akan diadakan di Bagan Lalang pada 23.10.2010 (tentative) dan En. Sihabudin Sajadi (Abg Ndol) akan menjadi hos. InsyaAllah penganjur sedang berusaha untuk mendapatkan tempat penginapan (jika tidak di Sepang Gold Coast, kat tepi Gold Coast pun jadilah...) untuk yg hadir. Penganjur berharap akan menjadikannya sbg pre-Hari Keluarga 2010 dgn beberapa aktiviti dirancang.

Jumpa disana..............

No comments: