Saturday, March 20, 2010

kemeriahan mula dirasai...kehangatan membara!

20 Mac 2010,terpahat satu sejarah tersendiri buat Keluarga Al-Bajuri,manakan tidak aktiviti kali ini diadakan 2 dalam 1..1 aktiviti dan seterusnya mesyuarat.Kehadiran,Alhamdulillah,AMAT luar biasa..SYABAS diucapkan.
Acara pada petang ini,dimulakan dengan satu acara yang amat bermakna bagi anak-anak juga kepada kami warga Al-Bajuri,acara yang dimaksudkan,ialah "sepetang bersama Mak Ude Iffah".Banyak cerita dan pengalaman telah dikongsikan dan mudah-mudahan menjadi pembakar semangat kepada generasi-generasi akan datang.
Sesi yang berjalan selama 1 jam ni juga diselitkan dengan permainan khusus untuk anak-anak.Permainan yang menguji minda,membuatkan para hadirin sekelian tak kering gusi dibuatnya,melihatkan telatah anak-anak ini.
(YDP AB,sedang menyampaikan cenderahati kepada anak-anak yang hadir)
(Pakar Motivasi merangkap Pengacara Majlis sedang memberikan kata aluan)
(sebahagian dari anak-anak yang hadir)
(foto seta keratan akhbar Iffah)

Selepas acara yang penuh bermakna ini berlangsung...para warga AB menikmati jamuan minum petang dan solat Asar berjemaah..kerana selepas itu,mesyuarat AJK AB kali 02/2010 akan diadakan.
(antara juadah yang telah disediakan )

Mesyuarat kali ini,telah membincankan perkara-perkara sewaktu mesyuarat bil 01/2010 bulan lalu,antaranya bengkel "kenali Al-Bajuri",warkah untuk YDP,Trip ke Langkawi dan aktiviti kebajikan keluarga Al-Bajuri.Apa yang menarik dan menyentuh kalbu kami semua,tentang cerita dan pengalaman mantan Pengerusi G2,abang ndol..mengenai kepentingan keluarga AB dalam kehidupan beliau sekeluarga..mudah-mudahan ianya menjadi penyuntik semangat kepada seluruh warga AB yang hadir...

Mesyuarat kali 03/2010 telah ditetapkan pada 24 April 2010,bersamaan dengan hari SABTU,bertempat di Jalan Perak,shah alam..jom..ramai-ramai...

7 comments:

mubin said...

hj zawal,

gambo dr kamera berkuasa tinggi x yah post la, ko dah bg laporan yg terbaik...

RAIA said...

wah..laporan yang lengkap...

RAIA said...

ji, leh wat peraduan mencarik logo albajuri tersembunyik la...
hik hik...

EILA said...

wah..tuan pengkerusi dah leh post comment guna nama sendiri la..bravo!

mubin said...

suesam, akhirnya .....

RAIA said...

tahniah juga lah untuk tuan pengkerusi...

Anonymous said...

lagi canggeh ada yg guna"Anonymous" tapi last ada initial identity.... best wooo, tahniah