Sunday, March 28, 2010

JOM BERAMAL

SALAM BUAT SELURUH WARGA AB.

Sepanjang minggu lepas saya berkesempatan mengunjungi Rumah Amal Asnaf ni..hampir seminggu saya berulang-alik ke sana..Setelah berbincang dengan teliti dan terperinci,mereka kini amat memerlukan kira-kira 18 buah songkok untuk kegunaan para pelajar/penghuni lelaki dan telekung untuk pelajar/penghuni perempuan.Setelah membuat penelitian yang rapi,dianggarkan sebanyak RM500.00 diperlukan.Oleh yang demikian,saya bercadang untuk mengutip sumbangan dari seluruh warga Al-Bajuri yang budiman..tak kiralah berapa jumlahnya,asalkan jumlah yang dipohon mencukupi.
Sumbangan boleh dibuat melalui akaun bank saya,Maybank 16 204 903 50 29,Zawalajam Bin Mashod pada atau sebelum 31 Mac ini.Sila smskan juga kepada saya,nama dan jumlah sumbangan.segala maklumat anda adalah SULIT.SMS ke 019-2033585 atau e-mail hj.zawal@gmail.com

Terima kasih..selamat beramal

2 comments:

Anonymous said...

rumah amal asnaf ni kat ne G? kalu bg selain duit a.k.a brg keperluan harian boleh gak ker?

Unknown said...

salam,rumah ni dahulunya rumah keluarga arwah Paman Sam (al-fatihah).boleh beri keperluan lain.cuma sekarang ni,songkok dan telekung menjadi benda utama yg diperlukan.mereka nak seragamkan semua sekali.