Tuesday, April 21, 2009

Terima kasih

Assalamualaikum wbt.
Saya dengan ini mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kpd Sdr Ariff Firdaus dan rakannya di atas bantuan dan pertolongan murni yang diberikan bagi membantu saya pagi tadi sekitar jam 9.30 am. Utk pengetahuan yg lain, kenderaan saya telah 'break down' 0.5 km dr Plaza Tol Bt. 3 Shah Alam (arah KL) di lorong SmartTag/TnG. Saya amat terharu krn pd mulanya hanya menerima panggilan telefon dan tidak menyangka beliau telah mengorbankan masa dan tenaga utk bersama menolak kenderaan saya ke tempat yg lebih selamat walaupun di bawah terik matahari pagi dan beliau tetap 'macho' bersama suit Marks & Spencernya. Akhirnya, walaupun tanpa bantuan PlusRonda kenderaan saya selamat ditunda terus ke bengkel pilihan hati dan kini telah diperbaiki seterusnya berfungsi seperti sedia kala, Alhamdulillah. Apa pun, pertolongan drpd seorang saudara serba sedikit mengurangkan stress ketika itu. Terima kasih sekali lagi buat Sdr Ariff Firdaus.
-mailshah-

6 comments:

Anonymous said...

ESQ named it as " Angle Principle". Well done Sdr. Firdaus!!!

♥Syamelia♥ said...

well done firdaus...
guess what comes around, goes around...

abg mail,
hope yr car ok n will get better soon...

azhaN said...

alamak, kia spectra broke-down lah! what hppnd en. mail?

Bangga dgr crita ni. bangga jadi warga al-bajuri. tahniah firdaus

Azhan

farahadriza said...

Alhamdulillah..

mubin said...

Sdr. Ariff betul2 mempraktikkan ESQ dlm kehidupan.. Satria ESQ go..x33, fight..x3, win..x3, alhamdulillah..

Anonymous said...

PASTILAH IBU DAN AYAH NYA TUMPANG SEMANGKUK.ANGLE PRINCIPLE IN PRACTICE.SEMOGA SILATURRAHIM BERPANJANGAN,AMIIN