Wednesday, July 28, 2010

PERHATIAN


Salam warga Al-Bajuri.Makluman terkini mengenai baju F1 Al-Bajuri.Terlebih dahulu saya merakamkan jutaan terima kasih kepada seluruh warga Al-Bajuri yang telah memberi kepercayaan kepada saya untuk menguruskan perihal baju keluarga AB.
Untuk makluman semua,sehingga berita ini ditulis (28 julai 2010)
- 2 buah keluarga sahaja yang telah menempah serta membuat bayaran penuh.
Yang lain, saya kurang pasti.walaubagaimana pun,tempahan masih lagi boleh dibuat,hanya bank in bayaran,sms atauPM FB atau e-mail kepada saya butiran seperti nama yang akan ditulis,saiz.
Untuk makluman juga,kepada yang telah membuat tempahan pada 20hb yang lalu,baju anda akan siap pada hari Rabu hadapan dan bolehlah dipakai sewaktu program 7hb Ogos nanti,ini hanyalah untuk lelaki sahaja,manakala wanita,akan siap dalam masa 2 minggu dari tarikh hari ini.(contoh baju wanita adalah seperti foto di bawah)
(contoh baju wanita)

PERHATIAN!
BAJU YANG DITEMPAH ADALAH MENGIKUT SAIZ YANG ANDA BERIKAN .

9 comments:

Anonymous said...

malas tul nak komen, cam tak reti bahase lak...

Hj.Zawalajam Hj.Mashod said...

ANONYMOUS:
TERIMA KASIH..
UNTUK PENGETAHUAN..TAK PAKSA PUN UNTUK TEMPAH.BERMINAT TEMPAH.TAK MINAT TAK PAYAH TEMPAH.SENANG AJE KONSEPNYA.
AMANAH TELAH DIBERI KEPADA SAYA UNTUK BUAT,SO,SAYA DAH BUAT..JANJI URUSAN SAYA DAH SELESAI.
HARAP MAKLUM

Anonymous said...

orite .... demoga tuan sentiasa dirahmati..

Anonymous said...

Tn Hj,masih ada lagi ke komen2 lama tu?ydp

nazwellazo said...

hj.zawal: tahniah atas usaha keras anda
waaa....xsabar nak pakai nie=)

anonymous: mlas komen so tak yah la komen pape=) kami hanya perlukan komen yg membina=) bahagia kami al-bajuri!

Anonymous said...

g...cantik design baju utk pmpn tu.kaler ijo gak kan?

-aseng-

Unknown said...

nazwellazo: terima kasih di atas sokongan.MAAF tak dapat siap kan awal.namun bersyukur pihak kedai sanggup buatkan walaupun tak sampai 15 orang,Insya allah,sebelum 1 september saya sendiri akan hantar baju tersebut.

Unknown said...

Salam YDP:
Masih ada lagi.

Unknown said...

aseng: Ini contoh yang telah diberikan kepada saya.Yes! warna hijau juga