Monday, November 2, 2009

MESYUARAT G2 ALBAJURI

Salam semua,

Saya selaku Pengerusi G2 AlBajuri ingin menjemput semua warga G2 AlBajuri yang mempunyai kesempatan dan waktu terluang serta idea-idea yang bernas untuk menghadiri Mesyuarat yang akan membincangkan persediaan Hari Keluarga AlBajuri 2009 yang akan di adakan seperti berikut :
Tarikh : 07.11.2009 (Sabtu)
Masa : 08.30 malam
Tempat : Villa DZB
Mohon yang berkesempatan untuk membawa membawa serba sedikit juadah sebagai 'refreshment' dan saya akan menyediakan minuman.
Semoga dengan kehadiran anda semua dapat menjadikan Hari Keluarga AlBajuri 2009 ini lebih meriah dan bermakna.
Yang menjalankan tugas
Fathulmubin Sajadi
016-2442200

7 comments:

Has_mimi said...

salam Pengerusi G2,

saya akan bwa 1 menu ;-
meehon goreng je... boleh ye..

mailshah said...

emmmm... bawak je...sure best kan.... niat dihati nak turut sama, tapi last minit tadik baru dapat arhan untuk tugasan jawatankuasa jemputan & protokol untuk Final Piala Malaysia di Stdm Bukit Jalil malam tersebut, mungkin saya akan antar wakil. salam hormat semua....

Anonymous said...

roger boss..ajk seumur hidup mcm saya nie..kena hadir la,kan..hahaha..
i'll bring kepok lekor insyaallah..
-eila-

farahadriza said...

salam. maaf, ada kenduri pakcik shaik nak pergi hj. tapi kalau sempat, akan hadir.

Unknown said...

Salam,ok..akan hadir.Insya Allah..

Unknown said...

Salam,ok..akan hadir.Insya Allah..

Anonymous said...

salam semua, mohon tuan Pengerusi story sdikit hasil mesyuarat lepas & kata putus atau tindakan seterusnya, jika perlu untuk info & makluman ahli yg lain.....